[ Pobierz całość w formacie PDF ]
.Kup książkęPrzeczytaj więcej o książceEfektywno ć gier dydaktycznychw procesie kształceniaKup książkęPrzeczytaj więcej o książceKup książkęPrzeczytaj więcej o książceRoman KrólEfektywno ć gier dydaktycznychw procesie kształceniaOfi cyna Wydawnicza „Impuls”Kraków 2007Kup książkęPrzeczytaj więcej o książce© Copyright by Ofi cyna Wydawnicza „Impuls”, Kraków 2007Recenzenci:prof.dr hab.Nella Nyczkałoprof.dr hab.Jolanta Szempruchprof.dr hab.Roman KulczyckiKorekta:Ewelina WronaProjekt okładki:Ewa Beniak-HaremskaISBN 978-83-7308-819-1Ofi cyna Wydawnicza „Impuls”30-619 Kraków, ul.Turniejowa 59/5tel.(012) 422-41-80, fax (012) 422-59-47www.impulsofi cyna.com.pl, e-mail: impuls@impulsofi cyna.com.pl Wydanie I, Kraków 2007Kup książkęPrzeczytaj więcej o książcePamięci Rodziców,żonie Teresieoraz dzieciom:Marysi i Juliankowipracę tę poświęcam.Kup książkęPrzeczytaj więcej o książceKup książkęPrzeczytaj więcej o książceSpis tre ciWstęp.11Część IGry dydaktyczne w procesie kształceniaRozdział IProblematyka kształcenia, zabaw i gier.21Wprowadzenie.21Proces kształcenia w teorii i koncepcjach naukowych.25Zabawy, gry i symulacje.31Charakterystyka zabaw i gier.32Zabawa a gra.33Gry dydaktyczne i symulacyjne w całokształcie metod kształcenia 37Metodyka wzbogacenia gry środkami dydaktycznymi.41Podsumowanie.43Rozdział IIEfektywność kształcenia i kryteria jej ocenyw wybranych poglądach naukowych.45Wprowadzenie.45Interpretacja pojęcia efektywności kształcenia.45Rodzaje efektywności kształcenia.49Efektywność a skuteczność kształcenia.52Kryteria efektywności kształcenia.53Wskaźniki efektywności kształcenia.55Czynniki efektywności kształcenia.56Podsumowanie.57Kup książkęPrzeczytaj więcej o książce8 Spis tre ciCzęść IIBadania efektywności zastosowanej gry dydaktycznejRozdział IZałożenia metodologiczne badań własnych.61Wprowadzenie.61Problematyka badań, hipotezy, zmienne i wskaźniki.62Wybór metod badawczych.73Dobór próby do badań.76Specyfi ka taktyki jako dziedziny poznania i przedmiotu studiów.78Konstrukcja gry dydaktycznej wzbogaconej symulacjądynamiczną na trójwymiarowym modelu i narzędzi do jej badania.80Organizacja i przebieg badań własnych.83Technika analizy rezultatów badań.85Podsumowanie.88Rozdział IIWpływ zajęć grupowych w formie gry dydaktycznejna ich efektywność.Analiza danych empirycznych.89Wprowadzenie.89Badania efektywności dydaktycznej struktury zajęć grupowychw formie gry dydaktycznej wzbogaconej symulacją dynamicznąna trójwymiarowym modelu w ujęciu statystycznym.90Charakterystyki grupy eksperymentalnej i kontrolnejuzyskane w badaniach końcowych.91Źródła efektywności studiowanego przedmiotuz zastosowaniem symulacji dynamicznejna trójwymiarowym modelu w realizacji wybranych celówzajęć grupowych.94Podsumowanie.103Rozdział IIITypy korelacji występujące pomiędzy wybranymi zmiennymiosobowościowymi z wynikami uzyskanymi w trakcie badań.105Wprowadzenie.105Kup książkęPrzeczytaj więcej o książceSpis tre ci 9Wpływ wybranych zmiennych osobowościowychna przebieg i efekty procesu kształcenia.105Korelacje poziomu koncentracji uwagiz wynikami uzyskanymi przez badanychw grupach eksperymentalnej i kontrolnej.106Korelacja poziomu lękuz wynikami uzyskanymi przez badanychw grupach eksperymentalnej i kontrolnej.108Korelacje charakteru zainteresowańz wynikami uzyskanymi przez badanychw grupach eksperymentalnej i kontrolnej.110Korelacje poziomu wyobraźni przestrzennejz wynikami uzyskanymi przez badanychw grupach eksperymentalnej i kontrolnej.113Podsumowanie.117Rozdział IVGra dydaktyczna wzbogacona symulacją dynamicznąna trójwymiarowym modelu w opinii słuchaczy i ekspertów.119Wprowadzenie.119Wpływ czynnika eksperymentalnegona przebieg i efekty zajęć w opinii słuchaczy.119Wpływ czynnika eksperymentalnegona przebieg i efekty zajęć w opinii ekspertów.121Podsumowanie.122Zakończenie.125Bibliografi a.129Aneks.141Kup książkęPrzeczytaj więcej o książceKup książkęPrzeczytaj więcej o książce [ Pobierz całość w formacie PDF ]
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • przylepto3.keep.pl